Laptele animal și vegetal, beneficii sau daune? 484

Laptele animal și vegetal, beneficii sau daune?

Probabil multe dintre amintirile voastre legate de copilărie includ un pahar de lapte cald înainte de somn sau cufundarea unei bucăți mari de ciocolată în lapte. Nu este surprinzător faptul că laptele a jucat o parte atât de importantă din viața ta, deoarece este un aliment de bază în majoritatea gospodăriilor.

În ciuda popularității sale, sunt situații în care laptele nu este la fel de sănătos cum crezi. Produsele lactate convenționale pot contribui la inflamații, dezechilibrul florei intestinale, dureri cronice și boli. De asemenea, pot duce la sensibilități și alergii alimentare, provocând o serie de reclamații pentru sănătate. Din fericire, există câteva alternative de lapte cu conținut nutritiv de care te poți bucura în loc de lactatele convenționale.

Sensibilitatea la lactate

Chiar dacă produsele lactate sunt o băutură populară despre care se crede a fi o alegere sănătoasă, nu este întotdeauna cazul. Nu toate produsele sunt la fel, unele chiar pot face mai mult rău decât bine. Animalele utilizate pentru lactatele non-organice sunt tratate cu hormoni și antibiotice care pot duce la probleme de sănătate în corpul tău, inclusiv inflamații, modificări de dispoziție, acnee și durere. Poate credeți că simplă cumpărare de produse bio este răspunsul. S-ar putea să va înșelați…

Un procent mare din populația noastră este intolerant la lactoză, ceea ce înseamnă că organismul lor nu produce enzime pentru a descompune zahărul, lactoza. Deși există opțiuni fără lactoză disponibile, este posibil ca acestea să nu fie răspunsul. Un număr tot mai mare de oameni sunt sensibili la o varietate de proteine ​​din lactate, cum ar fi zerul și cazeină. Aceste sensibilități la lactate pot duce la simptome cronice, inclusiv dureri de cap, balonare, oboseală, probleme ale pielii și gaze. De asemenea, acestea cresc inflamația din corp și pot duce la tulburări digestive, afecțiuni autoimune și probleme cronice de sănătate.

Vestea bună este că există o mulțime de alternative delicioase de lapte pe bază de plante disponibile. Dacă organismul tău tolerează lactatele, s-ar putea să găsești chiar și câteva opțiuni nutritive pentru lapte.

3 alternative de lapte de evitat

Reclamele inteligente vă pot face să credeți că toate alternativele de plante sunt sigure, hrănitoare și sănătoase. Din păcate, nici acest lucru nu este adevărat și poate fi înșelător și periculos pentru consumator. Laptele de soia, ovăz și orez poate să nu fie la fel de sănătos cum credeți și poate avea consecințe grave asupra sănătății pentru unii indivizi. În această secțiune sunt prezentate câteva dintre dezavantajele acestor produse și alternative mai bune de utilizat.

Lapte de soia

Laptele de soia este una dintre cele mai populare alternative de lapte. Este format numai din soia și apă, care, cu siguranță, sună natural. Cu toate acestea, dacă există o alternativă de lapte pe care doriți să o evitați cu orice preț, este laptele de soia datorită riscurilor potențiale pentru sănătate.·         este unul dintre cei mai comuni alergeni alimentari;·         cauzează sensibilități alimentare si inflamații;·         laptele de soia poate fi greu la digestie;·         soia conține compuși chimici numiți izoflavone. Izoflavonele imită estrogenul din corpul tău. Cercetările sugerează că o dietă cu soia ridicată poate duce la dezechilibru hormonal, probleme de fertilitate, perioade neregulate și număr scăzut de spermatozoizi;·         conține goitrogeni, un compus chimic care poate duce la o tiroidă suprimată și alte afecțiuni dacă aveți deja o problemă cu tiroida .

Lapte de ovăz

Puteți găsi lapte de ovăz în majoritatea magazinelor alimentare ca o alternativă din ce în ce mai frecventă a laptelui. Puteți face, de asemenea, acasă, amestecând ovăz cu apă. Totuși, acest lucru nu este la fel de sănătos, precum este anunțat. Laptele de ovăz este o alternativă bogată în glucide. Prea mulți carbohidrați în dieta dvs. pot crește glicemia și pot duce la inflamații în corp. Unele mărci sunt, de asemenea, mai mult decât doar ovăz și apă. Pot fi încărcate cu zahăr, aditivi și chiar uleiuri rafinate care vă pot crește riscul de inflamație și boală. Produsele de ovăz prezintă riscul contaminării încrucișate de gluten și a reziduurilor de pesticide. Glutenul este un alergen obișnuit care poate duce la inflamație, sindrom de intestin scurger, durere cronică și boli cronice. Pesticidele au efecte toxice asupra corpului tău, rezultând o serie de probleme de sănătate.

Lapte de orez

Alături de lactatele pe bază de soia, laptele de orez a fost una dintre alternativele principale ale lactatelor de zeci de ani. Veganii s-au bucurat de laptele de orez cu mult înainte ca alternativele laptelui vegetal să devină populare. Problema este că prezintă anumite riscuri pentru sănătate de care trebuie să fiți conștienți. Majoritatea mărcilor ce îl comercializează au un conținut scăzut de nutrienți, care sunt fortificate și încărcate cu aditivi. La fel ca ovăzul, au un conținut mare de carbohidrați și pot duce la dezechilibre ale zahărului din sânge, creștere în greutate și probleme intestinale. Administrația americană pentru alimente și droguri sugerează că ar fi bine ca femeile însărcinate, copiii și sugarii să evite laptele de orez, deoarece poate conține arsenic anorganic.

Cele mai bune alternative lactate

Acum că știți ce alternative de lapte trebuie să evitați, trebuie să fiți curioși despre care sunt cele mai bune opțiuni. Recomandăm cel de nucă de cocos, cânepă, migdale, anacard și in, ca opțiuni nutritive pe bază de plante. Bineînțeles, ideal este să citiți fiecare etichetă a produselor înainte să le cumpărați și să rețineți un lucru: dacă nu înțelegeți semnificația unui component, există o mare probabilitate ca acesta să NU fie natural!

 

Programează și tu o consultație la Transilvania Healing Centre ca să beneficiezi de tratamente non-invazive care țintesc cauza, nu simptomele.